دانش‌آموزان البرزی حائز رتبه های برتر کشوری شدند

در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز، دانش‌آموزان استان البرز حائز رتبه های برتر کشوری در رشته های مختلف شدند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، 8 دانش‌آموز دوره تحصیلی متوسطه استان، در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ، به رتبه های برتر کشوری دست پیدا کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با اعلام این خب به ما گفت : محمدحسین میرزایی دانش‌آموز دوره تحصیلی متوسطه دوم در رشته حفظ کل قرآن‌کریم موفق به کسب مقام نخست رتبه شد.

وی ادامه داد: مهدی عبدلی دانش آموز پایه دهم استان در رشته قرائت تحقیق ، علیرضا بابایی دانش آموز پایه دوازدهم در رشته مداحی و حسین فخار از دانش آموزان پایه دهم البرز نیز در رشته تفسیر به ترتیب رتبه‌های سوم ، چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

فهمیده گفت: همچنین مبینا محمدی دانش آموز متوسطه اول استان در رشته حفظ ۱۰ جزء رتبه سوم ، فاطمه رمضانی دانش آموز پایه هفتمی استان در رشته قرائت تحقیق ، زهرا رمل‌محمره از دانش آموزان پایه یازدهم در رشته تفسیر و فرشته زارعی دانش آموز پایه دهمی در رشته نهج‌البلاغه رتبه پنجم کشوری این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اشاره به حضور 8۰ هزار دانش‌آموز، در مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات گفت : شرکت‌کنندگان در ۱۴ رشته پسران و ۱۲ رشته دختران دانش‌آموز مقطع اول و دوم متوسطه به صورت غیرحضوری با هم رقابت کردند .

فرشته فهمیده اظهار داشت: در مرحله استانی این دوره از مسابقات ۸۷ دانش‌آموز و ۱۰ نفر از فرهنگیان پس ارزیابی در فضای مجازی ، انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت ، ترتیل و تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان و مداحی رقابت کردند.

منبع:اداره کل آموزش و پرورش استان البرز

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.